Dokdy musíme dodat zákazníkovi zboží?

Mgr. Ondřej Špulák

Autor je manažerem služby Právo e-shopů. Věnuje se právu e-commerce, zejména právu internetových obchodů, doménovým jménům, ochraně osobních údajů a právu na informace.
Mgr. Ondřej Špulák

Zboží musíte zákazníkovi dodat včas a to:

  • v ujednané nebo jinak stanovené době, kterou je může být doba uvedená
    • ve vašem e-shopu pro všechno zboží,
    • ve vašem e-shopu u konkrétního zboží,
    • v obchodních podmínkách,
    • v reklamě,
  • bez zbytečného odkladu, pokud není doba ujednána nebo jinak stanovena.

Doba pro dodání se počítá od okamžiku:

  • zaplacení celkové ceny, pokud má být podle ujednaného způsobu platby zaplaceno před dodáním (např. převodem nebo platební kartou),
  • uzavření smlouvy, pokud má být celková cena zaplacena až při dodání nebo po něm (např. při dobírce).

Odpovědět

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *