Potvrzení o přijetí a vyřízení reklamace

Mgr. Ondřej Špulák

Pokud je zákazník spotřebitelem, je třeba mu v rámci reklamačního procesu předat potvrzení o přijetí a vyřízení reklamace.

Potvrzení o přijetí reklamace

Pokud je zákazník spotřebitelem a reklamace je přijata, zákazníkovi musíte předat písemné potvrzení o přijetí reklamace, jehož součástí je:

  • kdy právo uplatnil,
  • jaké zboží reklamoval,
  • jaké vady reklamuje,
  • jaký způsob vyřízení reklamace požaduje.

Upozorňujeme, že nevydání potvrzení je správním deliktem, za který může být Českou obchodní inspekcí udělena pokuta v maximální výši 300 000 Kč.

Potvrzení o vyřízení reklamace

Pokud je zákazník spotřebitelem, jste povinni mu po vyřízení reklamace předat písemné potvrzení o vyřízení reklamace, jehož součástí bude:

  • datum vyřízení reklamace,
  • způsob vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání,
  • v případě zamítnutí odůvodnění zamítnutí reklamace.

Upozorňujeme, že nevydání potvrzení je správním deliktem, za který může být Českou obchodní inspekcí udělena pokuta v maximální výši 300 000 Kč.

One thought on “Potvrzení o přijetí a vyřízení reklamace”

  1. Dobrý den, reklamoval jsem 5.2.2019 a potvrzení reklamace mě došlo 6.2.2019, vzhledem k velikosti televize bylo řečeno že si televizi odvezou a opraví, nacož po týdnu dojel servis přehrál softver ale sám řekl že to účinné nebude a neví jak se k tomu pojišťovna postaví a že si televizi odvezou. Televizi reklamuji v prodloužené záruce. dodnes mě nebylo žádné vyrozumění dodáno. Co mám tedy dělat. Měl bych zajít na prodejnu a zažádat o vypovězení smlouvy z důvodu jejich strany porušení?

Odpovědět

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena *